USA-east-to-Canada.reismee.nl

in het paradijs

Om half acht lig ik al in de “Pool” een tijdje later volgt Ine, Buiten is het afgekoeld maar nog steeds boven de 20 gr. Voor het ontbijt gaan we naar de “Cracker Barrel” met typisch “Southern Food”. Op dat ontbijt kunnen wij wel 2 dagen teren, wel lekker. We gaan nog wat inkopen doen, voor de super markt staan wel 300 motoren met enkele zeer markante mensen en uitzonderlijke tweewielers, wel allemaal van het zelfde merk Harley Davidson. Er is een tocht georganiseerd voor een goed doel. Het is net een kermis, zowel de motoren als de mensen hebben alle kleuren van de regenboog. Wij moeten natuurlijk even op de foto om ons te laten vereeuwigen met zo een glimmend vehicle, want glimmen doen ze! Dan naar de supermarkt voor de barbecue in de avond. Trae en Dana hadden ons gevraagd wat wij wilden doen. Temperatuur overdag 32 gr. wij geven de voorkeur om in het paradijs te blijven. Vrienden komen op bezoek en de gehele dag vermaken wij ons in en rond de “pool” . Een heerlijk gevoel om de reis wat te laten bezinken. Ook wordt mij nog even gedemonstreerd hoe de machines werken en rijden wij het landgoed rond met een el. Golfcar. Het is voor ons een heerlijke afsluiting van een lange tocht door Amerika en Canada, morgen middag richting Atlanta, maandag, dinsdag en woensdag ontmoeten wij de familie in Atlanta weer.

De foto’s van ons verblijf bij deze gastvrije familie spreken boekdelen.