USA-east-to-Canada.reismee.nl

Klaar voor vertrek

Alles is gepakt en 10 x gecontroleerd, wat mee te nemen, alle formaliteiten, paspoorten en kleding voor koud, warm, nat en windering weer. Max 23 kg per persoon staat klaar in de hal.

Morgen om halfacht de trein naar Schiphol en 10:45 vliegen wij naar Philadelphia. Een reis vol verwachtingen, spannend en nieuwsgierig naar wat wij te zien krijgen. De eerste hotels zijn geboekt en afspraken gemaakt met Hannah en Marc, David en Sandy en anderen.

Piet

Reacties

Reacties

Ingrid

Lieve pap en mam, wij zullen jullie op de voet volgen en vinden het fantastisch dat jullie zoveel van onze bekenden gaan opzoeken in de States. Geniet van deze fantastische reis en wij kijken uit naar al jullie verhalen en foto's!

Nico

Wat een verrassing dat ik dit bericht in mijn 'spam box' vond. Ik vermoed dat dat bij anderen ook is gebeurd. Maar goed, erg leuk om op deze manier de reis te volgen. Foto's kunnen op OneDrive en NIET op Facebook :)... We zijn erg benieuwd naar de ontmoetingen met mensen en de natuur. Nieuwsgierig naar de EF campus in Boston :). Volgend jaar gaan wij. Nu écht sparen, want ik hoorde van collega's dat een koffie bij de Starbucks zo maar $6,- kost, en dat is toch maar weer €5,50... Van de prijzen in Griekenland schrikken wij trouwens ook... Fijne reis en tot snel.

Erik van Veen

Wel, ook ik heb inmiddels mijn spam mail gecheckt en zowaar jullie berichten gevonden. (dank ingrid voor de tip)
Super leuk dat jullie ons op deze manier op de hoogte houden.
Nu even kort (laat en druk). Later meer nieuws uit Utrecht.

HEEL veel plezier.
Groet, ook van Brecht, Sam en Noa.

brecht

Terwijl ik mijn spambox check, vind ik ineens vele piet&ineke mailtjes met deze leuke discussie.
Ik ben zwaar onder de indruk van jullie moderne communicatie. Straks gaan jullie ook nog scrummen :)
ik ga meelezen!
dikke zoen, brecht

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!