USA-east-to-Canada.reismee.nl

Terug in Atlanta

Na een vermoeiende reis van +/- 20 uur In de highlandstreet , DownTown atlanta. Een kleine Inn, schoon maar voor Amerikaanse begrippen oud in een historisch pand uit 1927. De straat is een en al Restaurant en is een van de weinige straten die slingeren door het verder rechtlijnige centrum. Verder hebben wij er niet veel van gezien, na een drankje en klein hapje vielen wij als een blok in bed en slaap. De 26e verkast naar ons nieuwe onderkomen aan de west zijde van de stad in Marietta, Days Inn. Daarna de stad verkent, de State Capitol, het regeringscentrum van Georgia, en de underground. Een stukje van de historie van Georgia bekeken in de State Capital, wat gewandeld door een broeierige stad en verdwaald in een gebied waar wij ons niet happy voelden. Terug naar ons hotel voor wat verfrissing, In de avond opgepikt door Rich, de vriend van Hannah voor een barbecue. Kennismaking met Sydney en hartelijk begroet door Hannah en Marc, Gezellig gekeuveld over het verleden, foto's bekeken die Hannah ontroerden (opsturen) en de politiek besproken. Het was weer heel gezellig.

Ben

Have fun